Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Słownik interactive > Pay-per-call

Pay-per-call - 7point 2009-08-07 12:49:18

Pay-per-call jest pojęciem podobnym do dominującej w reklamie online formy pay-per-click (PPC), z tym, że w modelu pay-per-call  kontakt klienta ze sprzedawcą odbywa się telefonicznie.  Firmy dostarczające  model Pay-per-call w większości przypadków udostępniają formularze internetowe, przy pomocy których reklamodawcy definiują słowa kluczowe, określają kategorie a także region, w którym chcą umieścić reklamę (zasięg lokalny, regionalny lub krajowy). Z tego poziomu reklamodawcy tworzą własną reklamę, która zawiera informacje o nazwie i adresie firmy, krótki jej opis oraz darmowy numer , który przekierowuje klienta na właściwy numer telefonu sprzedawcy.

Ze względu na wysoki wskaźnik oszustw występujący  w modelu pay-per-click forma pay-per-call uważana jest za lepszy sposób komunikacji między klientem a sprzedawcą.

Źródło: http://www.kursusability.pl/e/slownik-interactive/pay-per-call

Tagi


Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0