Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Słownik interactive > Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM - Search engine marketing)

Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM - Search engine marketing) - 7point 2009-08-07 12:00:53

Marketing w wyszukiwarkach internetowych (ang. SEM - Search engine marketing) jest formą marketingu internetowego polegającą na promowaniu stron internetowych poprzez zwiększanie ich widoczności na stronach wynikowych wyszukiwarek (SERPs – serach engine result pages). Według  organizacji zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych (Search Engine Marketing Professional Organization) w skład działań związanych z SEM wchodzą: optymalizacja stron internetowych (SEO - search engine optimization), paid placement (wyniki płatne), reklama kontekstowa oraz paid inclusion, czyli płatne dodanie stron do indeksów wyszukiwarki.

Źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_marketing


Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0