Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Słownik interactive > Marketing partyzancki

Marketing partyzancki - 7point 2009-08-07 11:56:48

Marketing partyzancki (ang. Guerrilla marketing) jest niekonwencjonalną formą kampanii promocyjnej. Jest to kampania niskobudżetowa, w której nacisk kładzie się raczej na wyobraźnię, czas i siły niż na koszty. Zwykle kampania taka bazuje na efekcie zaskoczenia i niekonwencjalności. Fakt, że kampania kierowana jest do konsumentów w miejscach i sytuacjach, w których się jej nie spodziewają sprawia, że jej przekaz jest lepiej zapamiętywany, wzbudza zainteresowanie i często  jest przekazywany dalej.

Źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/Guerrilla_marketing


Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0