Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Słownik interactive > Koszt za konwersję (ang. Cost Per Conversion)

Koszt za konwersję (ang. Cost Per Conversion) - 7point 2009-08-07 11:30:11

Koszt za konwersję (ang. Cost Per Conversion) to w reklamie termin stosowany do określenia kosztu zdobycia klienta. Zwykle koszt ten obliczany przez podzielenie całkowitych kosztów poniesionych na rzecz kampanii reklamowej przez ilość konwersji. Konwersją w zależności od sytuacji można nazwać określoną akcję np. sprzedaż, kupno lub tzw. lead czyli pozyskanie potencjalnego klienta, (który np. wypełni formularz lub zarejestruje się na stronie).

Źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/Cost_per_conversion


Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0