Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Słownik interactive > E-mail marketing

E-mail marketing - 7point 2009-08-07 10:08:53

E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującego pocztę elektroniczną jak środek przekazu treści komercyjnych. W najbardziej ogólnym pojęciu, właściwie każdy e-mail wysłany do potencjalnego klienta może zostać potraktowany jako e-mail marketing.

Bardziej konkretnie, termin ten najczęściej używany jest w odniesieniu do działań polegających na:

·         wysyłaniu e-maila w celu wzmocnienia relacji między sprzedawcą a jego obecnym lub potencjalnym klientem oraz zbudowania lojalności klienta.

·         wysyłaniu e-maila w celu zdobycia nowych klientów lub nakłonienia obecnych klientów do zakupu produktu.

·         dołączaniu reklam do e-maili rozsyłanych w Internecie przez inne firmy.

Szacuje się, że w 2006 roku firmy w USA wydały 400 milionów dolarów na e-mail marketing.

Źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/E-mail_marketing


Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0