Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Słownik interactive > Ad filtering / Ad blocking - blokowanie reklam

Ad filtering / Ad blocking - blokowanie reklam - 7point 2009-08-07 12:07:34

Ad filtering lub ad blocking czyli blokowanie reklam, jest usługą polegającą na usuwaniu treści reklamowych pojawiających się na stronach internetowych. Treści takie mogą przyjmować różne formy: obrazków, animacji, tekstu lub okienek typu pop-up. Bardziej zaawansowane filtry umożliwiają szczegółową kontrolę wyświetlanych reklam dzięki takim elementom jak czarne i białe listy oraz tzw. wyrażenia regularne. Reklamy są również blokowane ze względu na niektóre kwestie bezpieczeństwa.

Korzyści z blokowania reklam to bardziej estetyczny wygląd stron internetowych oraz zwiększenie wydajności zasobów (przepustowość, pamięć, CPU itp.).

Źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_filtering


Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0