Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Kurs Usability > Wstęp

Wstęp - tomik99 2009-07-24 16:30:45

Ta publikacja powstała z myślą o osobach, które chcą tworzyć bardziej efektywne serwisy WWW. Niezależnie, czy jesteś właścicielem sklepu internetowego, menadżerem produktu w korporacji, pracownikiem firmy internetowej, czy grafikiem — myślę, że znajdziesz coś dla siebie.

Zajmuję się projektowaniem serwisów WWW od 1999 roku. Pracowałem w firmie informatycznej, agencji reklamowej, agencji interaktywnej. Obecnie pracuję w Divante jako dyrektor operacyjny oraz jestem konsultantem w Ideacto. W Ideacto na co dzień pomagamy klientom uruchamiać biznes w sieci, optymalizować ich serwisy i lepiej wykorzystywać każdą złotówkę wydaną na marketing.

W latach 2004 – 2008 prowadziłem bloga o użyteczności i stworzyłem darmowego e-booka Kurs Usability, który cieszył się dużą popularnością. Skłoniło mnie to do przygotowania tej publikacji. Postanowiłem sobie, że postaram się opisać tutaj jak najpraktyczniej zagadnienia, którymi się zajmuję.

Nie jest to publikacja o zacięciu naukowym. Chcę podzielić się moimi obserwacjami i pomysłami, które się sprawdzają w codziennej pracy. Sam jestem właścicielem sklepu internetowego i myślę, że dość dobrze poznałem wiele problemów, które się spotyka, sprzedając w sieci. Do współpracy zaprosiłem także znajomych z firm, które odnoszą spektakularne sukcesy w sieci. Znajdziesz tutaj wiedzę z pierwszej ręki, którą zgodzili się z nami podzielić.

W trakcie swojej pracy zawodowej pomagałem optymalizować serwisy WWW dla klientów takich jak: Agora, Onet.pl, LUKAS Bank, BZ WBK, ENERGA SA, Travelplanet.pl, Ceneo.pl. Brałem udział w mniej więcej 60 projektach konsultingowych. Mam nadzieję, że moje obserwacje okażą się przydatne także Tobie.

Serdecznie zapraszam też do wyrażania swoich pomysłów, opinii i sugestii.
 


Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0