Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Kurs Usability > Reklama internetowa > Co jeszcze?

Co jeszcze? - tomik99 2009-07-24 16:33:01

Uważam, że najefektywniejsze metody generowania ruchu w serwisie WWW dziś to public relations i wszystkie narzędzia WOMM, SEO i SEM oraz programy partnerskie.

Siła reklamy w wyszukiwarkach polega na tym, że wyszukiwarki to jedno z niewielu miejsc, gdzie użytkownicy przychodzą po to, by jak najszybciej z nich wyjść — wystarczy, że dasz im to, czego szukają. Jako że wyszukiwarki odwracają sytuację — to użytkownik szuka Ciebie — istnieje o wiele większa szansa, że taki użytkownik stanie się Twoim klientem.

Jako pierwsi postanowiliśmy promować numer telefonu w AdWords i przy tytułach produktów zassanych z XML przez porównywarki. Dedykowana linia telefoniczna pozwala nam zliczać zamówienia i efekt działań jest zaskakujący… sprzedaż wzrosła, a koszty za klikanie, czyli koszty przekierowań, spadły w Ceneo i AdWords o niemalże 30%.
Maciej Białek, właściciel GPS24.pl, założyciel iBroker.pl

Tagi

  • Nie dodano jeszcze żadnych tagów

  • Wyszukiwarka


    Tomasz Karwatka

    Tomasz Karwatka

    Optymalizacja sklepu

    Informacje o nowościach

    Nowe publikacje, case study i raporty.



    Partnerzy:

    • Ideacto
    • helion.pl
    • 7point
    • cary
    • biznes 2.0