Uważam, że najefektywniejsze metody generowania ruchu w serwisie WWW dziś to public relations i wszystkie narzędzia WOMM, SEO i SEM oraz programy partnerskie.
Siła reklamy w wyszukiwarkach polega na tym, że wyszukiwarki to jedno z niewielu miejsc, gdzie użytkownicy przychodzą po to, by jak najszybciej z nich wyjść — wystarczy, że dasz im to, czego szukają. Jako że wyszukiwarki odwracają sytuację — to użytkownik szuka Ciebie — istnieje o wiele większa szansa, że taki użytkownik stanie się Twoim klientem.
Jako pierwsi postanowiliśmy promować numer telefonu w AdWords i przy tytułach produktów zassanych z XML przez porównywarki. Dedykowana linia telefoniczna pozwala nam zliczać zamówienia i efekt działań jest zaskakujący… sprzedaż wzrosła, a koszty za klikanie, czyli koszty przekierowań, spadły w Ceneo i AdWords o niemalże 30%.
Maciej Białek, właściciel GPS24.pl, założyciel iBroker.pl