Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Kurs Usability > Firmowy serwis WWW > Nie przegap okazji

Nie przegap okazji - tomik99 2009-07-24 16:32:44

Co kilka lat większość znanych mi firm zmienia swoje strony korporacyjne. W mojej opinii zazwyczaj jest to efektem rozwoju działań marketingowych lub wynika po prostu z chęci ulepszenia serwisu. Jeśli chcesz zrobić dobrą robotę, to doskonały moment dla Ciebie, byś zaproponował przetestowanie obecnego serwisu. Nierozważne byłoby wyrzucenie obecnego serwisu do kosza i rozpoczęcie od pustej kartki, gdy masz możliwość sprawdzić, co dobrego, a co złego jest w obecnym serwisie. Gorąco polecam przetestować z kilkoma użytkownikami każdy serwis, który ma zostać poddany procesowi odświeżenia.

Dobrym pomysłem może być też zorganizowanie porównawczych testów z użytkownikami dla serwisów Twojej konkurencji. Będziesz miał okazję zdobyć cenną wiedzę o zachowaniach użytkowników na podobnych serwisach — to ułatwi decyzję o kształcie nowego serwisu.

Tagi

  • Nie dodano jeszcze żadnych tagów

  • Wyszukiwarka


    Tomasz Karwatka

    Tomasz Karwatka

    Optymalizacja sklepu

    Informacje o nowościach

    Nowe publikacje, case study i raporty.



    Partnerzy:

    • Ideacto
    • helion.pl
    • 7point
    • cary
    • biznes 2.0