Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Kurs Usability > Firmowy serwis WWW > Czego chcą użytkownicy serwisów korporacyjnych?

Czego chcą użytkownicy serwisów korporacyjnych? - tomik99 2009-07-24 16:32:43

W 2005 roku Janmedia Interactive zapytała osoby zajmujące się serwisami korporacyjnymi, na co najczęściej narzekają ich użytkownicy (rysunek 5.1). Jak widać, użyteczność ma pierwszorzędne znaczenie w odbiorze serwisu firmowego.

Rysunek 5.1. Na co najczęściej narzekają nasi użytkownicy — przedstawiciele korporacji o swoich serwisach. Źródło: www.janmedia.pl

Lekcja, którą musieliśmy szybko odrobić, to poznanie zachowań naszych klientów i dostosowanie się do nich. Otwierając sklep sprzedający produkty farmaceutyczne (Apteo.pl), nie mieliśmy pojęcia, że możliwość odbierania produktów na miejscu w aptece będzie cieszyła się tak dużą popularnością.

Drugim zaskoczeniem był fakt, że produkty mogą być kupowane w ilościach hurtowych pomimo budowania przez nas komunikacji marketingowej, że nasza apteka jest miejscem z produktami ekskluzywnymi i dla wąskiej grupy docelowej. Teraz nie dziwi nas zamawianie przez jedną osobę kilkudziesięciu kartonów płynu do płukania gardła. Poznanie potrzeb Twojego klienta — bezcenne. Dla Ciebie i dla niego.
Artur Kurasiński, własciciel Revolver Interactive i współwłaściciel apteki online Apteo.pl

Tagi

  • Nie dodano jeszcze żadnych tagów

  • Wyszukiwarka


    Tomasz Karwatka

    Tomasz Karwatka

    Optymalizacja sklepu

    Informacje o nowościach

    Nowe publikacje, case study i raporty.



    Partnerzy:

    • Ideacto
    • helion.pl
    • 7point
    • cary
    • biznes 2.0