Zło konieczne, czyli reklama w sieci a nastawienie internautów - historia 

Aktualna wersja

Poniżej znajduje się podsumowanie zmian dokumentu. Możesz obejrzeć zmiany lub przywrócić dokument do poprzedniej wersji
Data Operacja Wersja Przywróć Autor Opis zmian
2009-09-16 09:55:08 Akcja 6 6 Ania Dokument został zmieniony i zapisany w wersji 6
2009-08-25 14:27:29 Akcja 5 5 Ania Dokument został zmieniony i zapisany w wersji 5
2009-08-25 14:24:18 Akcja 4 4 Ania Dokument został zmieniony i zapisany w wersji 4
2009-08-25 11:30:51 Akcja 3 3 Ania Dokument został zmieniony i zapisany w wersji 3
2009-08-25 11:29:22 Akcja 2 2 Ania Dokument został zmieniony i zapisany w wersji 2
2009-08-25 11:28:54 Akcja 1 1 Ania Dokument został zmieniony i zapisany w wersji 1
Strona wyników: 1 

Wyszukiwarka


Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

Optymalizacja sklepu

Informacje o nowościach

Nowe publikacje, case study i raporty.



Partnerzy:

  • Ideacto
  • helion.pl
  • 7point
  • cary
  • biznes 2.0