Pomiń łącza nawigacjiStrona główna > Do pobrania > Postawy internautów wobec reklam internetowych

Postawy internautów wobec reklam internetowych - Ania 2009-09-16 09:54:00

Badanie "Postaw internautów wobec reklam internetowych" zrealizowane w 2006 roku przez firmę Gemius oraz firmy partnerskie.

Wzięło w nim udział siedem krajów europejskich: Litwa, Polska, Republika Czeska, Rumunia, Słowacja, Ukraina i Węgry. W raporcie przedstawione zostały wyniki częsci badania z Polski.

gemius.pl

Tagi

  • Nie dodano jeszcze żadnych tagów

  • Wyszukiwarka


    Tomasz Karwatka

    Tomasz Karwatka

    Optymalizacja sklepu

    Informacje o nowościach

    Nowe publikacje, case study i raporty.



    Partnerzy:

    • Ideacto
    • helion.pl
    • 7point
    • cary
    • biznes 2.0